Kontrasten mot gårdagen...

Hej på er. Vilket bakslag som kom idag, det snöar och regnar omvartannat och ca 1dm snö har det kommit nu. Jag är så glad över att vi sköt på tapetseringen igår och istället packade fikaväskan och tog med oss momma på skotertur. Vem vet kanske blev det årets sista nu när vägarna tinat fram. Vi grillade korv och stekte kolbulle och njöt av solskenet,trevligt umgänge och milsvid utsikt. Jag kommer att sakna dom här stunderna på skogen när man får rensa hjärnan och koppla bort allt runt omkring.
Stor kontrast var det också att först sitta och steka kolbulle över öppen eld till att sen åka hem, svida om och bli serverad en god middag på stan i hjärtat av Sundsvall med stadens puls runtomkring. Vi hade en väldigt trevlig kväll jag och Jeanette och ni vet när man får tillfälle att sitta och prata ostört så hinner man påbörja många samtalsämnen djupa och lätta omvartannat. Vips var det dags att gå till bion och många är åsikterna kring filmerna om paret Grey men jag tyckte nog den här sista ändå var den bästa. Även om det saknades mycket från boken och ett litet väl avstramat slut var den lätt sevärd. 
Påskliljan ger lite färg och lyster denna gråa onsdag!
Min fina omtänksamma mamma som hjälpt till att hålla ett öga på Olle medans Micke tapetserat.
Olle roades av stortjejerna Linda och Alva och när jag for hem stannade övriga familjen kvar och njöt av att vara ute. 
Kanske det godaste man kan äta på skogen, kolbullar♡
Min pärla som tog sig fram precis överallt igår.
Tack momma för fina dagar♡
Äntligen är tapeten i vårt sovrum på g upp. Skönt... 
Det hörrni var allt för idag, hoppas ni finner nått bra att hålla fast i även om vädret är grått och trist. 
Ha det bra😊.