Livets avsked.

Go'käll på er.
Som ni vet så har jag varit på begravning idag. En konstig känsla spred sig i min kropp för medans vi tar avsked av en fin vän,granne,mor,arbetskompis,syster och käresta har jag ett liv i min mage som inte ännu sett dagens ljus. På ett fint sätt återförenas vi och blir påminda om hur skört allting är. Tårar trillar och vi ler åt fina minnen som berättas. När jag och mamma satt oss i bilen påväg hem släpper spänningarna och en trötthet smyger sig på. 
 
 
När jag kom hem åt vi middag och sen bestämde vi oss för att ta en kvällstur med skotrarna. Våra grannar hängde på och trots en allvarsam dag var det väldigt skönt att komma ut. Vi gjorde upp eld och sen kikade vi på en vacker solnedgång. Där någonstans tänker jag mig att hon är befinner sig mitt emellan skymning och dag där solens strålar alltid skiner.
Vi hörs♡