När man får oväntat besök!♡

Hej på er, tänk vad ett telefonsamtal kan förgylla tillvaron. Vi hade en lugn kväll i soffan och tänkte på vår höjd ta en bilåkarsväng i finvädret. Men så ringer min bästa kompis Helena som bor ca 20 mil härifrån och berättar att hon och Niklas som jag ibland får äran att hjälpköra lastbil åt var i krokarna efter mycket stök med lossning på Ortviken. Körtiden började ta slut och det var dags för rast, perfekt timing för mig att åka upp till 86an och hämta dom för lite fika och surr här hemma. Deras värme och skratt var precis vad jag behövde efter den här veckans omtumlande virrvarr av känslor,sjukskrivning och snabbt avslut på jobb. Även om det i särklass var dom snabbaste 45min som passerat gav det mig otroligt med energi och jag känner mig lyckligt lottad över att ha så fina vänner runt omkring mig. Så tack för titten kära ni!
Dagen slutar inte där heller utan imorse hade jag också fint besök av goa Emma som också väntar barn strax innan mig. Vi hade en trevlig förmiddag där vi delade tankar och funderingar om vad som komma skall. En sån perfekt dag!!! Inatt somnar jag med ett leende på mina läppar!
Kram och godnatt!