Tack tjejer!♡

Hej på er😊 nu börjar det sjunka in att jag faktiskt är sjukskriven. Kroppen säger ifrån och kräver av mig att vila. Även från det jag älskar som att rida hästarna. Som tur är finns det hjälpsamma tjejer som gärna rider. Ronja rider nästan varje dag men ibland får hon sällskap så ikväll kom Linda och red Laylock och Ronja tog Jervira. Jervira är nog brydd över att jag inte håller på lika mycket som vanligt samtidigt som hon såg mer än nöjd ut över att få komma ut med Ronja på ryggen. 
Dagen har i övrigt varit bra, jag bakade en toscakaka på fm och tur var det för sen har vi haft fint besök av min pappa, Mickes pappa och Gun och nu är Stig här😊 så snart är det slut och det är dags att baka nytt. Micke har haft den klassiska byta däck dagen, så nu har samtliga bilar sommardäck.
Övrig tid idag har vi varit ute, hagen behövde fixas och eftersom vi ska elda en brasa i hästhagen imorgon passade vi på att städa bort lite pinnar och annat som låg och skräpade. Jag ser fram emot morgondagens valborgsfirande😊. 
Hoppas du också haft en fin söndag♡ 
Kram och godnatt😊