Tapet,bus och bak!

Hej hej!
En sån dag det har varit idag... Micke har tapetserat hela dagen och nu håller han som bäst på med sista våderna. Tydligen var inte den vita tapeten med skimrande berlocker så lätt att mösterpasa som vi först trodde.. Den har testat vårat tålamod kan man säga. Jag har busat med Olle så gott jag kunnat och orkat med. Magen är hård som en fotboll och jag börjar tveka lite på hurvida jag kommer att fixa det här med jobb och allt. För att inte tala om min rygg som för länge sedan kastat in handduken.. Suck... Lite bättre blev det iaf när vi kom till den sista väggen och vi kom överens om att ta en helt annan tapet där. En fondvägg med lite färg mitt i allt det vita. 
Såhär kommer det att se ut och jag har redan bestämt mig för en mjuk härlig fåtölj i hörnet och på golvet en mjuk ullig matta. En perfekt amningshörna med andra ord.
Mycket bus och lek blir det men som ni ser jag är trött.
På fm passade vi på att baka en rulltårta och en bärkaka med havresmul på. 
Det ni har varit vår dag i det stora hela. Imorgon hoppas jag på att få kunna ge hästarna lite motion.  
Till er som läser ha nu en fin lördagskväll!♡