Birsta yeeei!!

Heeej yes rädslor är till för att komma över och att som ensam dra iväg till Birsta med 3 barn i olika åldrar för att shoppa nödvändiga kläder till skolstart och dagis har varit en skrämmande tanke för mig. Men efter idag klappar jag nu mig själv på axeln. Allt förutom kalsonger till Olle kom med hem plus 3 trötta barn. Innan vi åkte hem tog vi ut sista energin på Leos Lekland. Gillar faktiskt Leos men deras hallumi sallad var allt annat än bra. Vi träffade moffan en sväng och fikade gott på café charm. Ronja och Olle behövde en hel del kläder och många affärer hade ta 3 betala för 2 så mycket bra att fylla i kassarna med följde med hem. Förutom lite tjurighet någonstans mitt i klädhandlingen gick det bra och vi hade en riktigt bra dag. 
Mössa och jacka kunde inte passa bättre till Olle. Jag blev full i skratt när jag hittade dessa på Kappahl.
 
Byxor till Olle och en mysig höst overall och tossor till Kerstin♡ så himla sött! Jag önskar hon kan stanna i den här åldern hela tiden.
 
 Tur det finns lite pysselhörn att grotta ner sig i♡
Moffan gillar inte att jag lägger ut bilder på honom men den här bilden tycker jag beskriver honom bra. Alltid på språng men tog sig tid med en fika med oss!♡♡♡
Tjohooo!!!
Min nya favorit!!! Jag behövde ladda lite energi och då var den här perfekt!
Leos får 5 av 5☆ men denna sallad hamnar på minus....... välj något annat när ni äter där.
Mys i soffan för dom här 2 och Ronja hon invigde sina nya träningstajts med en runda runt byn! Jag ska minnsan göra henne sällskap någon kväll! Synd bara att det blir mörkt så fort. Så gick den här dagen och imorgon kickar vi igång årets sista sommarlovsdag! Höst och skola och hej vardag drar igång för oss på onsdag. Ha en fin kväll♡