Årets sista timmar!

Hej på er, hoppas verkligen ni har en fin och härlig nyårsafton med god mat,vänner,familj och kanske något trevligt på Tv:n. Jag sitter uppe med Olle nu som inte riktigt orkar med dom sista timmarna detta år. Det slår mig att allt vi gör just nu/idag är för sista gången detta år. Märklig känsla men ändå skön på något sätt. Lyckan över att få finnas med ett år till, att faktiskt få må bra är värt mer än alla rikedomar i världen. Vi har inte så mycket materiella ting men vi har varandra och med det klarar man sig gott! 
Ikväll har jag min bästa vän här och våra grannar och i deras närvaro trivs jag väldigt bra. Vi har hjälpts åt att fixa en riktigt god trerätters middag och så hade vi en härlig stund ute på fm i pulkabacken. Igår önskade jag mig snö och imorse vräkte det ner. Så året bjuder på ett bra slut och en fantastisk början. Kerstin var pricken över i detta år och kärleken till mina barn är enorm. 
 
 
 
 
Från oss till er ett riktigt gott nytt år!♡♡♡ var rädda om er!