Åter hemma i lugnets trygga vrå.

Så var vi åter hemma igen efter en underbar men hektisk helg♡. Resan hem på en spårig,isig och snörökig väg hade jag då lätt kunnat hoppa över. Fy va trött jag var när vi äntligen nådde hammarn och ett efterlängtat matstopp hos moffan var framdukat. Vi hade tänkt äta lunch i Åre innan vi åkte hem men det var visst "russ" helg där och kön från max var ända ut på Åre torg så vi vände på klacken och for hem istället. Några julklappar köptes in och snart är vi helt redo för tomtebesök♡.
Det är konstigt hur vemodigt det känns att lämna lilla huset i Undersåker var gång vi åker hem även fast vi vet att vi kan åka dit när vi vill. Men det är liksom lite drygt att korsa vårat avlånga land speciellt när väglaget är lite sisådär. 
Väl hemma möttes jag av min älskade Mickes varma famn och det var skönt att få en rejäl kram och ett glatt välkommen hem♡ på övervåningen hade han grejat och numer har även Kerstin dörr in till sitt rum. Bara tapeter kvar och sen så är banne mig hela övervåningen klar!
Har du några godsaker undangömda till mig?? Undrar Laylock som glatt buffade otröttligt när det var dags för insläpp och nattning. 
Nu ska jag faktiskt gå och sova för jag är jätte trött. Hoppas du har haft en mysig och fin helg♡♡♡