Kallt ute och en sol som inte står tillräckligt högt!

Men hej på er!
Cirkus 18 grader kallt har vi just nu och den här kylan har jag inte riktigt vant mig vid. Den här tiden på året når solens strålar inte längre når annat än trädtopparna gör att det blir riktigt kallt när det är kallt. Förstod ni den förklaringen?😂 pratade med en kompis på fm som bor ungefär 3 mil ifrån och hon hade -7. Liiite skillnad. Vi pälsade på oss iaf ordentligt med kläder och gick ut. Alla djur vill ju liksom ha lite extra käk och Bruno fick vara inne med oss efter att ha busat ute. Olle den token är verkligen otrolig när det gäller att vara ute för han klagar aldrig förutom idag efter 2 timmar ute och jag var den som ville gå in men inte han. Otröttligt lekte han och tillsammans byggde vi en mur av snöklumpar och gjorde rutchkanor i slänten. 
När snön kommer bor vi verkligen som i ett vykort.
Världens bästa Olle som hjälper mig med allt och att få mata hästarna är skoj tycker han.
Hästarna får sova med pyjamas på inatt.
Ett mål som jag hade idag var att baka lussebullar men insåg att mitt saffran var slut men som tur var så hade grannarna och jag sprang över och lånade så nu finns det nybakade lussebullar till luciamorgon imorgonbitti.
Älskar den här tiden på året♡