Lilla julafton🌲🎅🌲

Hej på er! Idag har det varit en dag helt i min smak med en lång ridtur på fm tillsammans med Ronja där vi på slutet tog en härlig galopp uppför en lång backe! Snön sprutade runt benen och jag kommer på mig själv att njuta med fartvinden piskandes i ansiktet. En lång ridtur var precis vad jag behövde för att fylla på mina energi förråd.
Vi försöker pyssla och förbereda så mycket som möjligt inför självaste julafton som snart är här. Påtal om det så har vi varit hos Mickes mamma ikväll och firat lilla julafton med god mat och fina julklappar. Så mysigt att få vara tillsammans en stund och inte känna varken stress eller press! 
Olle,Kerstin och Ronja fick dessutom träffa och umgås med sina kusiner vilket inte händer så jätteofta och det värmer mitt hjärta mer än alla klappar i världen.
Nu återstår att fixa det sista på julklappsbiten innan vi får lägga under granen! Mysigt!
Natti natti♡