Vad vore livet utan vänner?

Hej på er! Såg  att jag skrev fel dag i rubriken igår. Jag kan inte annat än att skratta åt mig själv för den sammanfattar min förtillfället röriga hjärna. Fast det är ju inte konstigt att man blir dagvill dom här dagarna. Idag är det ju annandagen och inget annat! Vår dag började med att jag körde Ronja och mötte upp moffa sen vinkade jag av dom och for tillbaka hem. Det plingade till i min mobil och vi fick en middagsinbjudan till våra vänner Thomas och Jeanette. Tacksamt tackade jag ja och att få klä upp sig och för en gångs skull ha användning av både mascara och ögonskugga det händer inte ofta när man är hemma och är mammaledig var härligt! Vi blev bjudna på grillat och efter att ha ätit julmat till frukost,lunch och middag smakade det ljuvligt gott. Till efterrätt fick vi chokladfondant och det var premiär för mig. Riktigt gott. Tänk vad en kväll med vänner kan göra! 
 
 Förutom middagsbjudning  har vi lekt med julklappar, varit ute och åkt pulka och till Olles stora lycka kört ut en skoter.
Imorse var det fint i tidig morgontimma♡
Det var allt för idag vi hörs😊