4 ska bli 5!♡♡♡

Hej på er!♡ äntligen kan jag berätta den gladaste av nyheter, vår familj ska få en ny familjemedlem i början av juli! Imorse var vi på ultraljud och allt såg till vår stora glädje bra ut. Så ni må tro att vi är glada! Olle har nog inte riktigt förstått vad det innebär att bli storebror men idag när han fick se korten på bäbisen gav han magen en stor kram!♡
Det är en livlig krabat som bor huserar i magen och man kan vilken dag som helst känna sparkarna och se dom från utsidan.
 Gentemot den förra graviditeten då jag inte kände av något är denna lite tyngre med lättare foglossning och bitvis riktigt ont i ryggen redan nu. En del dagar känner jag mig snarare som nittio än trettio. Men i det stora hela mår jag riktigt bra så jag ska inte klaga. 
Vi har inte tagit reda på vilket kön det blir men magkänslan säger att det blir en pojke😊. Det spelar naturligtvis ingen roll barnet är lika älskat oavsett vad det blir!
Nu vet ni det kära ni! Finns risk för lite bebis funderingar framöver💕😊.
 
#1 - - Monica%25252525252520Edholm:

Grattis!
Det kanske blir den 9 juli på min födelsedag.

Svar: Tack så mycket! Ja tänk va häftigt om det blir så!💕
Ylva Knutsson

#2 - - Jill:

Meeeen grattis till er alla! Vilken rolig och trevlig läsning att avsluta kvällen med! Kram på er ❤❤❤

Svar: Tack så mycket💕❤ kram
Ylva Knutsson

#3 - - Rebecca Adnell:

Grattis!! ♥

Svar: Tack så mycket💕
Ylva Knutsson