Hemma dag!

Heeej i snöyran! Hur mycket snö finns det egentligen? Här snöar det fortfarande och blåser. Den här gången förstår jag att dom drog till med en klass 2 varning för det gick inte att åka till jobbet ens en gång. Jag kan då inte komma ihåg att det någon gång varit såhär. Fast jag tycker om snö och vinter så det gör mig inte så mycket bara det går att ta sig iväg imorgonbitti. Olle,Jag och Ronja har städat och plockat mest hela dagen så det var faktiskt skönt när jag väl började släppa jobbet och planeringar och samtal och faktiskt kunna sätta sig i soffan med Olle i famnen och en god kopp kaffe och bara va.
Vi var ute på fm och försökte skotta oss ut till bilarna men det var så tungt och högt att slänga undan snön att jag till sist fick ge upp!
 
 Fler bilder och text kommer i ett annat inlägg då det strular med allt från att skriva till att ladda upp bilder. Var rädda om er. Nu ska jag gå ut till hästarna och se vilken status det är på dom!😔
Om dom inte blivi