Mitt sällskap idag!♡

Hej på er😊
En aningen piggare men trött Ylva är det som skriver några ord här ikväll.
Det som jag funderat mycket på under dygnet som sjuk är vilken ofantlig tur jag har som har ett varmt hus och en skön säng att sova i för är det något jag varit bra på sen igår fm vid elva snåret tills imorse vid åtta så är det att sova. Nonstop! Ändå har jag inte alls känt mig särskilt utvilad idag utan trött i kroppen och känslan av att känna sig överkörd av en pansarvagn är ständigt närvarande. 
Nu ikväll har jag för första gången känt mig sugen på nått att äta men man är allt lite försiktig så inte magen får sig en chock nu när allt börjar kännas ok. Olle har varit fantastisk idag måste jag säga och har lekt bra och myst med mig som inte varit lika pigg i soffan. En liten stund mitt över dagen klädde vi på oss och gick ut. Jag sittandes på ett sittunderlag medans Olle sprang i snön.
Nu har jag använt min energi som fanns så med det sagt så önskar jag er en toppen kväll!