Nu är han hemma💕🐎

Hej på er!😊 först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev något igår, men efter jobbet däckade jag i soffan. Trött var bara förnamnet och när jag imorse vaknade med igensvullen hals och tjocka bihålor förstod jag till min fasa att även jag fått en släng av influensa. I vanliga fall är jag ingen pillerknaprare och extra försiktig blir man när man är gravid men idag är det tack vare Alvedon som jag ens orkar stå på benen... Dagens plan var iaf att hämta hem hästen Laylock och det har vi nu gjort. Så himla skönt att han nu står i sin nya box och mumsar hö. När det kom till det här med lastning tog det lite tid kan man säga. Flera gånger gick han nästan hela vägen in hur lugnt som helst för att i nästa sekund backa ut igen. Allas vårt tålamod prövades och till slut efter att ha flyttat på mellanväggen gick han in utan bekymmer. Att lasta häst borde man kunna ha som en punkt på sitt cv😂.
Ronja är mer än nöjd och vet ni till och med Micke hör och häpna har fattat tycke för vår nye prins!
Det får vara allt för nu så återkommer jag med ett längre inlägg senare😊💕
#1 - - Ebba:

Grattis till nya hästen! :D

Svar: Tack🤗
Ylva Knutsson