Underbara helg!♡

Ja vilken bra helg det här blev! Den började igår morse med OS guld till Kalla! När hon korsade mållinjen var det inte ett öga torrt här hemma😊
Lisa och Erik fortsatte att förgylla våran lördagsförmiddag och det var kul att se grabbarna som nästan är lika gamla leka med varandra. Olle har kommit till den fas nu där han har svårt att låta någon annan leka med hans saker så när stackars Erik hade något då var Olle snabbt där och skulle leka med precis just den. Det mesta gick ändå bra och det är ju så det är i den här åldern. När dom åkt hem gick vi ut i det härliga vädret. Solen sken från klarblå himmel och jag letade fram Ronjas gamla längdskidor till Olle. Binningen var lite trasig så mer än några meter var svårt att få till. 
Men det var kul så länge det varade😊
Tänk om Olle är en blivande olympier😉.
Vi fortsatte lördagseftermiddagen med att åka till momma,
 
jag skulle nämligen åka och kika på en d-ponny idag söndag som bara stod 15 min hemifrån momma. Påtal om det så var det en riktigt trevlig ponny kille som mötte mig idag så till helgen hörrni blir jag ägare till honom. Det känns verkligen jättebra och jag är helt övertygad om att Ronja och han får många trevliga år tillsammans😊
 
I em passade vi på att åka till Birsta dels för att köpa smygare till Ronjas rum samt förstås att göra ett besök på hööks😊 så nu finns det lite smått och gott till nya killen.
Naturligtvis åt vi middag på bigboy till Olles stora lycka!
Så hörrni det var våran helg i stora drag! Hoppas att du också haft en bra helg!