Vilken torsdag!!!

Hej på er!😊
Nu när jag fattade mobilen för dagens inlägg kände jag mig lite trumpen, efter en dag fylld av glädje, 2 fantastiska medaljtjejer i OS där även många fler svenskar gjorde fina prestationer. En wow känsla när jag for från jobbet för idag var jag förvånad över hur mycket jag faktiskt hunnit med😊. Hemma var maten serverad och jag möttes av glada miner. Micke och Ronja åkte ner till birsta för att köpa en ny säng till Ronjas nya rum och jag och Olle stannade hemma. Olle var super gosig till en början och allt gick så bra men vips var det som om han blev förbytt. Han skulle inte byta blöja,inte ta på pyjamas, inte borsta tänderna,inte sova, inte dricka välling och när han till slut fick ge sig då  protesterade han på Olles vis genom att hälla ut en stor påse med nyligen ditstädade leksaker. Sen pekar han på mig och säger "mamma städa"... Jojo tänkte jag.. Det ska vi nog bli två om och till sist när Olle insåg att han ingen välling skulle få om han inte städade då gick det undan. Läggningen gick bra och när han somnat skyndade jag mig ut till stallet. En sån här gång är det extra underbart att ha stall hemma. Nattalie var här så hon lovade ta in jervira då hon var klar så det var skönt då kunde jag gå in till Olle istället. Djupt sover han nu, och andas långa djupa andetag. Det underbaraste som finns är att lyssna på dom lugna andetagen. Nästan så man somnar själv. Imorgon är det fredag och det betyder öppning för mig på jobbet. Det är skönt på ett sätt att börja tidigt för då får man kväll fort 😁
Vi unnade oss lite glass och den här rekomderar jag starkt.
Natti säger jag nu innan mina ögon trillar ner..
Syns imorgon!