Depparmåndag.

Hejsan, ja idag är det visst den deppigaste dagen på hela året... Stämmer det på dig?Jag tycker det känns som vilken måndag som helst, skillnaden är den att jag har vabbat idag. Olle har varit trött och slö och imorse var han både varm och sov oroligt. Så idag har vi bara myst och kikat på film. Jag tycker han är bättre nu än förut idag så imorgon kör vi förhoppningsvis på som vanligt igen. Ni vet Princess den vita fina ponnyn som bott hos oss, idag var dagen då hon har flyttat hem. Stallet känns med ett väldigt tomt och jag vänjer mig aldrig vid att se en tom box. Medans Olle sov förut passade jag på att mysa med henne och gav henne morötter. Det var en fin stund och även om hon typ flyttar 2km så känns det ledsamt. Kloka lilla fina häst♡.
Tur är att Eline kom in i våra liv så inte jervira behöver vara ensam.
Mycket mer än så har inte denna dag bjudit på. En kaksort har jag också hunnit med nu när frysen nästan var tom så det var ju bra.
Den nedre bilden får sammanfatta vår dag. Ha en fin kväll♡