Doften av nybakat♡

Hej på er♡
Idag är en sån där dag då det mesta gått emot på något sätt.. Inga stora saker men ni vet nu ska jag göra det här men så saknas det där osv. Olle visar personalen och sina kompisar sin värsta sida nu och testar dom rejält. Inte kul och jag önskar så väl att denna trots period snart är över. Tycker det har  varit bättre ett tag men idag då var det igång igen. Maktlös är ordet jag söker på det för den andra tiden är han så otroligt underbar och snäll att jag ibland inte tror att det är min pojke dom pratar om...
 
Nåväl vi fick ett ryck att baka Olle och jag efter maten och äntligen finns det nygräddade bullar i frysen igen. Moffan har efterlyst det länge nu så det blir kul att kunna bjuda på det. Egentligen var jag för trött men på något sätt fick jag extra energi.
 
Dagens middag blev ett ihopplock av vad som fanns i kylen men ändå blev det otroligt gott. Skinkpaj med grönsaker i får högsta betyg😁
Igårkväll påbörjade vi tapetseringen av Ronjas nya rum. Superfint blir det och frågan är varför gjorde vi inte detta tidigare?
Ni ser han som står där, min stöttepelare här i livet. Han som kommer hem efter 12 timmars arbetsdag, som tar sig tid att höra hur min dag varit och som stöttar och tröstar när det är jobbigt. Han som i detta nu ihärdigt tar våd efter våd och sätter upp på väggen. Han är mitt allt och älskling.♡
Här ligger han som jag aldrig kan se mig mätt på men som stundvis gör mig riktigt gråhårig!!! Älskade lilla prins!♡ 
 
Hoppas ni andra haft en bra kväll. Vi hörs imorgon😊. Dags att ta tillbaka lite energi.