En dag på Leos!

Tjenixen på er😁
Igår slog vädret om till plus och med rädsla för att bli levande begravd under all snö som börjat rasa från taken tog jag och grannen Marie med oss alla barn och for till Leos lekland. Vi har bara varit där en gång tidigare och även då tyckte jag om atmosfären där. Den här gången orkade jag inte hålla samma fart som barnen uppför alla gångar och nerför alla rutchkanor men vi hade iaf en mycket rolig stund där.
Påväg hem dröjde det inte länge förrän två av tre sov gott.
I ett hav av bollar kan man verkligen ha hur kul som helst.
Ju fortare nerför kanan det går desto roligare😁.
Att dessutom få krama självaste Leo var nog det bästa på hela dagen!
Vi avslutade vårat Leos besök med ett djungelmål och vi hade nog mätta magar för det swishade bara till så var tallrikarna tomma. Påtal om mat så fick Ronja önska middag idag och jag tror inte så många kan gissa vad hon ville ha... Ärtsoppa med fläsk och tunnpannkaka, det är kanske inte det första jag skulle komma på att önska mig iaf men det var väldigt gott. Dessutom fick jag leta till hallon i frysen för sylten var slut så det gjorde det hela extra Gott.
En bild på mina favorit killar får avsluta dagens inlägg för nu måste jag ut till hästarna och ta in dom.
Tjing på er sålänge♡