Hej Labero!

Hej på er! Befinner du dig i stormens öga? Här viner det lite lätt runt knuten bara än så länge. Fast när man tittar mot himlen rör sig molnen med väldigt hög hastighet så det är nog inte så långt borta. Just nu innan det bryter ut är det otroligt vackert.
Måste iaf berätta att jag var iväg och kikade på en häst imorse. Labero hette han och är en varmblodsherre på 18 år. Jag behöver ju ett sällskap till jervira nu när Princess ska flytta hem. Han var mycket stilig och kraftigt byggd med nyfiken blick. Lite kruxigt att han inte var så van att gå med ston bara. Så jag fick lite att fundera över. Även om jag i första hand nu enbart söker sällskap till jervira så får man ju ändå fundera lite på hur framtiden ser ut och hur många hästar man ska ha? Hittills har ju inte en enda häst som jag ägt behövt lämna gården eller blivit såld, utan dom har fått bo här tills dess att deras dagar varit räknade. 
Tjusig var han iaf tycker jag.
Om någon av er som läser min lilla blogg vet av någon som behöver sällskap till sin häst får du gärna hojta till.
Nu ska jag börja med dagens middag så är det ju bara att vänta på stormen sen.
Vi hörs snart igen.