Idag är en bättre dag😊

Hejsan.
Som ni vet så hade ju inte jag världens bästa dag igår. Då jag frågade mig själv, ska det vara såhär? Hur gör man när ens barn inte lyssnar? Vilka fajter kan man undvika? Hur noga ska man vara med rätt och fel? I min värld väldigt noga och man håller sig till vad man sagt. Även om jag ibland ifrågasätter mina egna val och funderingar. Idag har iaf varit en bra dag som flutit på väldigt bra, jobb,dagis och skola har gått som en dans. Ikväll vart det full huggning då Micke kom senare hem från jobbet, Ronja skulle iväg och rida och jag skulle fixa iordning stallet innan det var dags för Stig att komma med en ny höbal. Mys med Olle och sen var klockan mycket. Olle är som en ny kille idag snäll,mjuk och kramig och jag kan gå och lägga mig varm i hjärtat och som en stolt mamma♡.