Kylslaget men vackert!

Tjenixen! Nu börjar till och med jag bli less på kylan, bilar som blir sega,fingrar utan känsel,lager på lager på lager på lager principen osv osv. Men till sanningen hör att när det är så kallt ute så lyser den klaraste av solar och himlen är så där krispigt blå!♡ Jag var bara tvungen att ta en ridtur och njuta av solens strålar då min kropp är i behov av d-vitamin. Fast nästan finare var det när solen var på väg ner.
Kallt åt ansiktet trots att jag använder buffen😂
 Jervira tyckte det var skönt att få röra på sig. På em släppte vi ut Eline och jervira i hagen för första gången och det gick riktigt bra som tur var. Alltid är man lite orolig och nervös hur det ska gå men tack och lov gick det bra.
Olle han har varit inomhus hela dagen då det är" för kallt ute mamma för att gå ut". Det är hans egna kloka små ord. Men lego är ju superkul att fördriva tiden med. Mina planer med att åka till västjämtland och gå på 40-års kalas grusades också av kylan. Det har grämt mig hela dagen och jag har verkligen längtat efter att åka iväg men i vanlig ordning när en annan ska iväg så kommer det upp tusen andra saker. Visserligen är det inte kul om bilen slutar gå och det är 27grader kallt ute och man har med sig Olle... Men hoppas partajet blir superkul för alla inblandade♡ 
 
Nu ska jag gå ut och ge hästarna sitt kvällshö och säga godnatt😊
Vi syns imorgon😁.