Månskensnatt...

Hej på er... 
Vi här i mitten utav landet kan verkligen njuta av en magisk kväll och natt. Månen lyser och låter landskapet bada i silver. Det blir till och med skuggor av träden mot den vita snön. Det är rofyllt,kravlöst och vackert på samma gång. Efter läggning av Olle skyndade jag mig ut till hästarna viljan att komma upp på hästryggen var stor men när känslan att höfterna är påväg att gå isär gjorde att det fick bli stallmys i stället. Vips sprang klockan iväg och jag konstaterar åter igen vart tar tiden vägen?
Det är ändå skönt att ha den där stunden i stallet, kroppen jobbar och går liksom på automatik. Den friska luften piggar upp den lagomt trötta kroppen. Hästarnas mular är mjuka och varma och deras ögon förmedlar både kärlek och lugn.
Kika ut och njut imorgon ska det komma mer snö sägs det. Tydligen en hel del dessutom. Kommer jag bara fram dit jag ska så blir jag glad😊
Natti natti♡