Vill du vara med på kort?😊

Tjenixen på er och godkväll😊
Tisdagkväll och den här dagen har gått ruggigt fort. Tyckte nyss vi klev upp imorse. Det är visserligen bra att dagarna går fort men ikväll har jag inte hunnit med så mycket som jag velat. Som tur är så är sakerna kvar tills imorgon men då har jag saker inplanerat samt kvällsjobb med mina arbetskollegor så tiden kommer inte räcka till då heller.
Iaf så passade jag på att fråga Olle om han ville vara med på kort nu ikväll då det är typ det min lilla blogg oftast handlar om. Familj,djur och vardagsbestyr. Först såg han ut såhär....
För att i nästa sekund le med hela ansiktet😁
Han börjar bli så stor nu att det mesta ska vara på hans villkor. Just bilder får han oftast iaf bestämma själv om han vill vara med på. Ikväll gick det som ni ser bra. 😊
Resten av kvällen har jag spenderat i stallet då Jervira har gjort sig nå tokigt i ryggen och känns både lite varm och svullen. Lite lätt longering samt liniment gjorde henne mjukare och jag hoppas inte att det är något fel. Iaf inget allvarligt...... 
Hon är iaf på bra humör och det känns jättebra😊
 
Näe nu är jag trött och ska gå och sova så morgondagen orkas med😊
Natti natti❤