Lördagkväll och hemma igen.

Gokväll på er finisar. Jag är egentligen på tok för trött för att orka skriva men känner ändå att jag ville få till några rader. Vi har ju sovit hos momma för första gången sen Kerstin kom. Det gick jättebra och hon har mått så bra där. Imorse när Kerstin sov drog jag ner på byn för att bla annat köpa nappflaskor. Små stressad sprang jag in på Ica, inga flaskor.. hm in på Coop men inte heller där fanns det rätt. Skit skit skit tänkte jag och for istället på blomstersffären där man får dom finaste buketterna. Vidare till min fyrmänning som fyller år idag och snabbgrattade henne. Mysigt att hinna träffas igen då det blir alldeles för långt mellan gångerna. Vidare därifrån och ner på byn igen för apoteket dom hade flaskor och annat bra som man behöver när man har Små barn. Sen ringde Micke Kerstin var vaken och jätte hungrig. Då fick jag bråttom hem men en snabb kram hann jag ge till min bästa vän Helena som också var hos sin mamma i helgen. Puh svettig och stressad sprang jag in och tog Kerstin för amning och mys en stund. Livet i en resumé när man är småbarnsförälder😊 nån som känner igen sig? Annars har dagen varit bra med lite bad,fika,mat och mera fika♡.
Sen hem och då var det dags för mer skogsbränder hela 3 st flammade upp. Hoppas våra brandmän fixar alla bränder som härjar nu. Dom gör ett fantastiskt jobb.
För två veckor sedan väntade ett spännande dygn då vi kämpade för att Kerstin var på väg♡.
Natti natti och sov gott♡