Glad midsommar!

Glad midsommar till er alla!
Trots regn och stormbyar har vi haft en mysig dag på hammarn. En middag som innehöll allt vad en midsommarbuffe ska innehålla. Mammas grannar tillresta från Småland gjorde oss sällskap och det var verkligen trevligt. Varje sommar kommer dom upp för några veckors semester och vi har alltid umgåtts tätt. Sommaren blir liksom verkligen när dom kommer upp. Efter maten fick jag vackert gå och lägga mig då energin helt tog slut samt att jag känt sånt otroligt tryck långt ner i magen. Så jag har bitvis inte alls varit pigg. Inga solklara värkar men kanske börjar det dra igång så smått. Vågar man hoppas? Ja vi får se. Nu orkar jag inte skriva så mycket mer utan ska försöka sova lite. 
Hoppas du också har haft en fin dag och än är det ju några timmar kvar så ni som är och dansar eller på annat sätt kalasar till det. Ha en fin kväll!