Heldag hos grannarna!

Godkväll! Å näe ingen bebis ännu, det är en tjurig en som huserar där inne. Imorse sov vi till strax före klockan nio så himla skönt. Sen hade vi en riktig mysstund i soffan när dom visade en animerad version av Tarzan. Olle kommer kunna allt om exotiska djur för han älskar verkligen apor,lejon,tigrar,krokodiler han härmar dom olika djuren in i minsta detalj och springer sen runt här hemma och låtsas att han är en apa. Det är urgulligt och ofta lockar hans minspel och dramatisering till mycket skratt. Efter en sen brunch knatade vi över till grannarna som hade hela 3 extra barn hos sig. Det är alla barn som vi känner sen förut och tillsammans med Ronja och Olle var dom 7 st i åldrarna 3-14 ca. Dom har lekt ute och grejat ändå tills framåt sju ikväll då vi åt middag tillsammans. Sen fortsatte myset framför fotbolls vm där till och med jag fick upp blodtrycket. Men åter till barnens lek, aldrig har jag kunnat tro att en heldags lek utan sovstopp skulle gå så bra. Men alla har verkligen varit superduktiga och jag är stolt över hur bra Olle har lyssnat på mig. Dom större barnen tog en kvällstur med hästarna precis som man får göra när det är sommarlov. Dom såg nöjda ut när dom kom tillbaka så jag hoppas dom hade en trevlig stund. 
Här kommer ett gäng bilder på barn som nöjt leker ute fritt trots ett mycket varierande väder😄.
 
Rester till frukost och rester till middag är så himla gott och enkelt!
Ta hand om er och njut oavsett vart du befinner dig i livet.😊💕