Ingen vanlig tjej♡

Den här tjejen har ni mött tidigare i mina inlägg, hon som jag fått äran att följa i tio år nu. Hon som oftast gör mig riktigt,riktigt stolt men som även vet vilka knappar som driver en till vansinne😂. Idag kom hon på att hon ville tälta ute i skogen. Är du riktigt säker frågade jag? Jadå svarade Ronja och började genast packa för en natt ute i Åsens vildmark. Korvsallad,frukt,vatten och så mackor till frukosten imorgonbitti. Vår hund Bruno fick följa med en stund men när hon efter några timmar förstod att han inte ville sova i tält kom hon hemknatandes med honom för att sen gå tillbaka till sitt tält.
Hon är morsk tycker jag, hade det varit min idé hade jag nog iaf tagit med en kompis så inga tvivel råder om att hon är modigare än mig.😊.
Dagen i övrigt har varit bra tycker jag med besök av moffan mitt på dagen och ridlektion för Pernilla. Kvällen spenderade vi ute och åter igen åt vi grillat till middag. Dock med andra tillbehör än igår så det var minnsan gott. 
Ge er tid att lukta på syrenerna dom luktar så otroligt gott. Synd att dom blommar så kort tid.
Bara bus!♡
After ride får man sig ett bad,skönt tycker Laylock som vi efter några dagars grubblande mest troligt kommit på lurat oss lite😁. Han är nog inte så värst sjuk, det är bara ridplanen han är allergisk mot😄.
När tre stycken borstar mig mår jag så gott att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen.
Slutligen en bild på ett par trötta ben som börjar bli tunga av vätska men som jag utan att tänka på det lyckades matcha i färg och allt. Dom som burit mig ordentligt mycket idag ska alldeles snart få vila ut. Ha en skön lördagkväll!❤