Ljumma sommarkvällar♡

Ok jag ger med mig det är underbart med kvällar som dessa❤☀️ men jag föredrar att ligga i sovrummet med fläkten på full fart. Ronja,Olle och Micke däremot stack iväg på en härlig fyrhjulingssväng i kvällssolen. Det kan jag tänka mig är jätteskönt med vinden i håret. Jag passade på att vila medan dom var borta, då vi haft mys främmande idag först av Stig men sen av moffa och Christine❤ fina presenter från Thailand fick vi samt att dom hade med sig underbart god mat från Thailändska paviljongen i Utanede. Mm å i den här värmen kunde man nästan tro att vi var utomlands när vi åt. Det thailändska köket är verkligen jätte gott med alla smaker och kryddor.
Även hästarna fick sig en vilodag idag och jag tror dom tyckte det var väldigt skönt. 
Det var i det lilla vad vi pysslat med här hemma på åsen idag☀️. Imorgon är vi hemma hela dagen då dagis har stängt. Å tänk imorgon är det sista skolveckan innan ett långt och härligt sommarlov startar. Ronja sover återigen i tält inatt fast hemma på gräsmattan den här gången. Halv tio imorse kom hon hem från skogen efter att ha sovit där helt själv. Modig tjej har vi♡.
Kram och godnatt♡