När tiden står stilla!

Hej på er! Ifall ni inte märkt det så känns det som om tiden står stilla!!! Veckorna känns som evigheter och om 6 dagar går vårat datum ut och tanken är att vi då ska bli tre barns föräldrar. Nu känns det konstigt nog overkligt långt borta. Kanske är det för att vi börjar närma oss slutet och vi önskar att vi höll vårt lilla knyte i famn, eller så är det för att dom flesta vi träffat sedan länge sagt att vi närsomhelst kan vänta på nedkomst. Imorse hade jag lite lagomt ont i magen igen men det gav sig som vanligt och jag somnade till en stund istället. Sen har det varit lugnt. Imorgon är det ju midsommarafton och vi har faktiskt bestämt oss för att åka till Hammarstrand för att fira lite där och äta gott. Fördelen med det är ju visserligen att både Olle och Ronja kan stanna om vi måste dra in. Så istället för att bara sitta hemma och vänta bestämde vi så. 
Kom igen nu lilla vän, jag tycker du har sett nog av livet på insidan!♡
 
I övrigt har vi haft en fin dag tillsammans med Micke som jobbat in den här dagen vilket kändes superlyxigt. Han hade stora planer för snickring men hörde min önskan om att göra något tillsammans istället. Så faktiskt mitt på dagen packade vi in oss i bilen och for upp på Vättaberget och åt en väldans god lunch! 
 
Mina favorit killar i hela världen!♡
Olle åt i princip upp bägge sina våfflor och efter dom slank det ner en isglass med! Inge fel på hans aptit inte. Det ser jag som ett bra friskhetstecken efter veckans förkylning.
När vi hade ätit upp så for vi vidare över till Lidensidan och apoteket fick sig ett besök och jag kunde lägga i det sista i bb väskan samt bilen som behövde tankas upp. Vi åkte vidare ner till indal och snabbt sprang jag in på jobbet för att hämta min låda med saker och önska glad midsommar till elever och kollegan Monica. Jag fick kramar och glada rop vilket värmde långt in i hjärtat! 
Efter det besöket hämtade vi ut varsit paket på tempo, ni vet så blir det ibland när beställer online då får man åka några mil enkel för att hämta ut sina saker. 
Resten av kvällen har varit lugn den med. Ronja har kommit hem efter några dagar hos sin mamma och besök i stora staden Stockholm. Ett trevligt kaffebesök från en kär vän satte pricken över iet och nu kan vi lägga oss och sova gott. 
Som sagt ingen bebis än..... Den som väntar! Vi hörs imorgon😄.