Sover med fönstret öppet.

Godkväll på er😄 Näe ingen bebis idag heller... Jag börjar på allvar tro att någon driver med mig😄 näe skämt åsido snart,snart måste det vara vår tur. Imorgon kommer momma och det hade ju varit helt suveränt om allt drar igång då. Jag känner mig mer avslappnad när jag inte behöver vara ensam. Fast idag har Olle varit riktigt snäll och vi har haft en fin dag tillsammans. Vädret har varit varmt till och med för honom så mellan poolen och skuggan har vi rört oss mest hela dagen. Imorgon om allt är lugnt så tror jag vi siktar in oss på att ta med lunchen och besöka något badställe. 
Dom här blommorna tycker jag är väldigt fina fast jag har ingen aning om vad dom heter😊.
Jag blir så full i skratt när han stövlar iväg här hemma. Han vet såväl att det är hans gård och som en riktig karl sträcker han ut armarna och ser bara helt lycklig ut. 
Ronja har haft fotbollskupp på skolan idag och eftersom dom var det yngsta laget var det ju inte konstigt att dom fick spö av dom större eleverna. Men som straff för att dom förlorade fick dom sluta tidigare så vips klockan två kom hon hem idag med skrubbat knä fast med gott humör♡. Imorgon ska hennes klass ut på vandring med obligatorisk övernattning i tält. Tror ni hon längtar något? Så ikväll har hon packat militärryggsäcken åter igen och så bär det av till skogen. Hon sover i tält här hemma inatt med och jag förstår henne för det är bra varmt och kvavt i våra sovrum. Det märks inte att jag har fönstret öppet en gång. 
Det märks tydligt vad Ronja önskar att bebisen ska bli för kön iaf, tillsvidare får Olle stå ut med att vara hårmodell. Ikväll kom det två kompisar till Micke och hälsade på och passande nog blev jag tvär sugen på rabarberpaj. Så himla gott! Och sagt och gjort, en knäckigt rabarberpaj med vaniljsås mättade våra magar bra.
 
Nu ni håller mina ögon på att ramla i kors. Återkommer imorgon natti natti👍☀️
#1 - - Monica%25252525252520Edholm:

Rödblära är blomman. Den trivs nog inte i lerjord för här växer den inte.

Svar: Tack♡ här är det både lera men även pinnmo så den kanske trivs i magra marker ändå♡.
Ylva Knutsson