Den perfekta avslutningen på lovet!

Ja vilken sista dag vi fick på det här sportlovet. Strålande sol och en morgon som började på hästryggen med bästa sällskapet😊. Sen hem och packa väskan med diverse gott och ut med skotrarna. Så otroligt skönt och avkopplande. Ronja och Olle åkte i pulkan efter skotern och ibland önskar jag att jag var så liten att jag fick bli nerbäddad bland fällar och sittunderlag. Vi behövde inte åka särskilt långt innan vi hittade en fin plats att stanna på.
Snart hade vi fått upp eld och kolbullepannan gick varm.
Naturen är häftig, mitt ute på ett hygge stod denna vridna väderbitna trädstam. Vi var bara tvungna att stanna och kika på den.
Olle och Ronja lekte i snön.
Mmm kolbullar... Det är bland det godaste som finns och enklaste att steka till på skogen!
Mina favorit killar!!!❤
Tack Magnus för sällskapet idag😊.
Imorgon är det vardag igen och dags för skola,jobb och dagis efter en underbar vecka! 
Ha det fint allihopa❤😊.