Energiboozt!

Godkväll till er.
Så har måndagen gått, för min del började den tidigt då jag hade på känn att Olle skulle vara svårflörtad även denna vecka med att bli lämnad på dagis. Mycket riktigt till bron gick det bra sen var det stopp. Han vill hem och så är det bara. Nu har vi bestämt personalen och jag att ett kort avsked är att föredra och så tar dom över. Men det ni känns i hjärtat vill jag lova. Hjärtskärande gråt och så "måste man åka. Nä fy bubblan.....
Iaf så har dagen efter den prövningen varit riktigt bra. Planering följt av en eftermiddag ute på jobbet var en bra start på veckan. Fina arbetskamrater har jag åter igen som stöttar och peppar när det känns lite tungt!
Efter jobbet rullar vardagen vidare med hämtning, matlagning och stök. Medans jag plockade undan efter middagen ville Ronja att vi skulle gå ut tillsammans och eftersom jag kände mig bra trött tänkte jag först svara nej men så ändrade jag mig och ut det bar. Tänk vilken tur hon kom med den idén för hon och Olle såg ut att ha det så kul. Bruno fick vara ute och springa, jervira blev longerad och stallet fixades på 5 röda ink 5 fyllda höpåsar. Sen gick vi in och det var dags för nattning av den minsta som somnade gott efter ett utepas. Tacksamhet och lycka känner jag.
Nu säger jag godnatt och så laddar vi för en ny dag imorgon. Då ska vi till bm och det ser jag fram emot.