Tröttnar!!!

Nä nu kommer det ett gnälligt inlägg igen! Först och främst har Olle nått kulmen av sin trotsighet idag då han retat gallfeber på både Ronja,Micke och mig. Nyps,slåss,svarar emot och lyssnar inget... Har slut på idéer snart då det inte spelar någon roll vad vi som vuxna gör. Till slut satte sig Micke i trappen med honom i famnen och bara höll honom till han lugnade sig. Efter det kom en vändpunkt och han blev mycket snällare. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Inte nog med det, tvättmaskinen verkar ha gett upp... I ca ett år höll den och är det något som stör mig så är det när vitvaror behövs byta ut. 
Näe fy för den här dagen och fy för att jag gått och känt mig sur och vresig hela dagen.... 
Förutom ovanstående text har Ronja och Linda ridit idag och det gick ju faktiskt bra för att vara första gången. Tyckte han vart lite störd i munnen så imorgon ska jag prova ett vanligt tvådelat tränsbett istället för det tredelade. Dessutom kommer Pernilla och hjälper oss att pröva lite olika sadlar så det ska bli kul och intressant.
 
Nu ska jag ta min jobbiga hosta och gå och sova så den här dagen tar slut. Imorgon ska vi iaf ha mysfrukost och kika på vasaloppet för det hörrni det är tradition.