Yes, äntligen har snön rasat av!

Hej hej på dig! Måste börja med att berätta att det idag äntligen rasat ifrån stalltaket, länge har det grämt mig hur mycket snö det har legat där. Inte en gång denna vinter har det rasat av hela och med alla byggnader som fallit offer för snötyngden så har jag varit riktigt orolig. Varför skottar du inte taket då? Kanke många av er funderar på och det enkla svaret på det är att taket är lite för brandt för mig. Skulle snön släppa då är det nog bara att hålla i sig och tänka att få till en bra landning. Micke har spenderat hela kvällen med att skotta bort all snö och det var hiskeligt tungt och vår hyffsat rejäla gårdstraktor fick slita ont. Men nu är det skottat och fint.
Hästarna var sugna på att komma in och sova inne inatt så nu är jag nyss inkommen efter en lång stunds borstning. Laylock har päls så det räcker för tre så där finns det jobb😊.
Vad har jag mer att berätta då... jo idag när jag hämtade Olle blev jag stolt och alldeles varm i hjärtat. Ni som läser varje dag vet att det inte alltid är lätt med Olle då han är otroligt bestämd och tjurig i det han verkligen vill göra. Så långt har det bitvis gått att jag själv inte vetat hur man ska göra och maktlösheten liksom sköljer över en. Men idag pratade jag med en ny mamma på förskolan och när jag presenterade mig som Olles mamma sken hon upp och talade om att Olle var väldigt snäll med hennes flicka. Tror ni jag blev nå glad? Hoppade 3 meters skutt hela em sen😊💖.
Älskade gounge!♡
På förskolan pysslar dom mycket och här kommer ett gäng med dodosar från serien babblarna. Hur söta är dom inte?
Vi har också pysslat idag på mitt jobb, för snart är det påsk, det har verkligen varit en bra dag och när jag for hem kände jag mig så nöjd och glad! 
Imorgon väntar ett tio timmars pass för mig och kursavslutning så nu är det dags att sova. Natti natti♡