Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Godkväll på er🌸
Ja vilken konstig dag det här har blivit. Mamma kom imorse och vi skulle åka till ljustorp på handelsträdgården men strax innan hon kom fick jag sådär ont i magen igen. Tänkte att det måste ge sig snart men icke, tog en dusch och la mig för att vila då ni tog det i ännu mer och jag ringde in Micke, beordrade han att ge mig Alvedon snabbt som ögat och packa sin väska för den här gången skulle jag nog inte lyckas hålla emot. Efter ca 2 timmar gav det sig sakta men säkert och jag kunde pusta ut för den här gången. Som ni förstår blev den här eftermiddagen tvär lugn och jag har tagit det om ännu lugnare än förut. Vi har åkt lite bil,blivit bjudna på mat av momma,hämtat hem Ronja och Olle fick en efterlängtad pool att få svalka sig i♡
Det var allt för idag nu ska jag sova💗