Jag flyter snart bort!!!

Nu kommer jag att klaga lite igen men jag vet snart inte hur jag ska bete mig!!! Värmen tar knäcken på mig!!! Badsugen så in i norden men avråds från just det. Idag åkte vi efter en grusväg när det var som allra hetast och jag fick bita mig i tungan för att inte skrika åt Micke att stanna när vi passerade en virkestrave under den fanns det nämligen snö kvar! Ja ni förstår min panikartade känsla. Igår var jag helt hundra på att vi skulle få åka in på bb och nu är tanken så otroligt lockande att jag nästan ångrar mig lite att jag fick det att stanna av. Samtidigt så är inte några veckor på sjukhus så lockande heller... Idag har det iaf varit väldigt lugnt och bebis verkar vara nöjd. 
Olle har varit hemma med oss och det tycker både han och jag är mysigt♡ mitt på dan så drog han ut sin lilla sittgrupp som han har i lekstugan, ut på gräsmattan och så skulle vi fika. Sagt och gjort han fick packa sin ryggsäck och så fikade vi ute i skuggan av en björk. 
Micke min klippa har justerat det undre varvet av impregnerat virke på ridplan . Både han och jag förundras över kvalitén när det mesta virket redan är sprucket och vridet. Kul om det var en altan vi byggt.... 
Micke var även den som stod för dagens middag då min ork helt var borta. Pizza från indal var preeecis vad jag behövde. Salt och gott!
Ha en fin fredagskväll♡ och njut av vädret ni som Kan!