Tycker bara detta är så gulligt!

Hej på er,kort kort inlägg då jag har så täta sammandragningar nu men jag måste få tankarna på annat. Iaf en liten stund. Typiskt nog svarar inte Micke heller utan det går direkt in på mobilsvar.... Liiite stressande tycker jag att det blev nu men men.. Iaf torsdag idag och det står skogsutflykt med förskolan på schemat. Jag lämnade Olle som i vanlig ordning drog på sig sin väska och var startklar snabbt. Barnen älskar den här dagen och det känns skönt att släppa iväg honom dit några timmar när han får så himla mycket i utbyte av det. Vi har en superfin förskola med toppen personal. Såhär ser det ut när Olles grupp knatade iväg.♡ trampet av små stövlar mot asfalten♡♡♡
 
Vidare till gårdagen kvällsnöje eller vad man ska kalla det😂. Årets första gräsklippning och Ronja har det som ett typ av sommarjobb vilket känns grymt bra då jag inte lär kunna springa med klipparn än på ett tag. Det roliga var att Olle sprang efter med sin klippare lika ihärdigt och nästan lika länge som sin syster. Det såg så gulligt ut!
Så nu vet ni vad jag pysslar med en spännande em väntar. Tar en Alvedon och försöker vila... Lilla vän 4 veckor kvar!!🙈