Besök på hammarn och en massa mys♡

Ja så var den här trevliga dagen snart över. Efter att ha spenderat så mycket tid hemma av olika anledningar så bestämde vi oss för att åka till hammarn idag. Vilket visade sig bli en riktig fullträff. Momma har haft storkok på pölsa vilket är ett rent lyx ska ni veta. Hemgjord pölsa går inte att jämföra med varken köpt eller med den som man kanske minns ifrån skolköken. Den smakar otroligt gott!
Vi gick en promenad till mommas/morbrors hunds viloplats och på vägen dit slog det mig åter hur fint det är i min barndomsby. Bergen utgör en viktig del och marken vi går på känns otroligt hemmavan. Olle springer runt och leker med mina gamla leksaker och miljöbytet gör oss gott.
På em åkte vi på dagens andra höjdpunkt, långväga gäster överraskade min far och det var inga mindre än hans kusin Birgitta och make (tror jag iaf va Birgitta?) Hans. Ett efterlängtat möte som verkligen var jättetrevligt. Minnen och berättelser från förr samt nya att lägga på minnet. Underbart!
Man blir varm inombords av sådana här fina dagar. Det är rikedom att få ha så fina föräldrar och släkt runt omkring sig.
Ni är glädje och kärlek allihop!♡
Nu har vi 12 grader kallt och jag ska pälsa på mig och gå ut och ta in hästarna♡.
Hoppas du haft en fin dag med, natti natti fina ni♡