Black friday.....

Men alltså..... med risk för att låta så himla tråkig så vart jag faktiskt liiite less idag. Vad menar jag då? Jo alla sms som pipit och dimpigt ner i inkorgen. Pling,Pling,Pling osv... jag har egentligen inget emot att dom här fina erbjudanden man får men jag vill att det ska få vara i mitt intresse att söka upp sidorna och handla eller ej. Dessutom blev jag riktigt arg när en sida plötsligt höjde en vara med 200spänn... Det var ändå en grej som vi tänkt köpa till Olle i julklapp och som jag haft span på en längre tid. Men tänkte att jag väntar tills den här helgen. Tror ni jag blev nå brydd när varan var mycket dyrare istället? Bluff bluff bluff man kan bli lurad med! Sen är det såklart mycket bra med speciellt när plånboken inte är så fet. Man får lära sig att hålla koll helt enkelt och tänka är det här rimligt?
 
Vi har iaf inte sprungit på några affärer utan istället har vi varit hemma, lekt ute, hämtat hem mari vars bil inte ville ta henne hem från jobbet. Varit på födelsedagskalas hos Linda som fyller 15 år idag. En bra dag helt enkelt. Olle gav mig en vissen lupin under tiden vi var ute och sa "Här mamma får du en blomma av mig, för att jag älskar dig" det ni är sånt man inte kan köpa för pengar och dom orden vårdar jag ömt.
Det var allt jag hade för idag. Hoppas ni som fyndat inte blivit lurade.... kram till er♡