Innertak på plats check!!!

Wehoo vilken grym sambo jag har! I fredags sa Micke att om vi köttar på nu så kanske vi hinner få upp innertaket uppe den här helgen. Det innebar att sätta upp reglar och dit med innertaket. För några timmar sen vart det klart. Så himla skönt att kunna bocka av det från listan. Nästa steg är tapetsering och listning och sen är det klart!!!
Snyggt va?!
Vi lyxade till det med getosttoast idag igen till middag samt älgfile och rotfruktsgratäng. Det får man när taket är på plats!
Dagen i övrigt har varit lugn med mys och pyssel hela dagen. Allt annat har fått stå åt sidan så Micke fick sätta tak i lugn och ro. Olle är i en harmonisk fas och vi har så otroligt mysigt tillsammans. Dessutom har han varit superduktig och varit utan blöja i två dagar med endast en olycka. Nu har förhoppningsvis poletten trillat ner och jag hoppas han slutar med blöja för gott.
Ett stort steg i utvecklingen som man märker är att han förstår så himla mycket. Han skämtar och skojar och vill spexa hela tiden. Jag skrattar ibland så jag får ont i magen. Dom stunderna är det underbart att få vara mamma♡.
Här ska ni få se när han lyckades med att ta en selfie förut idag när han lånade min mobil.
Åter igen moffa upp i dagen!
En riktig toppenhelg är nu till ända och en ny vecka tar vid. Det är dags att gå och sova. Natti natti♡