Lite mera färg i tillvaron♡

Men hej på er♡
Eftersom vi sista tiden känt oss lite grå i tänket kring tapeter och inredning så bytte vi bana helt och hållet. Call me crazy det tar jag för jag är helt såld på den här tapeten!
Den här tapeten gör mig innerligt glad!
Vad tycker du? Galet eller bra?
Det är inte mycket kvar uppe och det är så himla skönt.
Ikväll tog vi en ridtur Ronja och jag i mörkret och snacka om att vi fick lita på varandra hästarna och vi. För vi såg inte mycket alls. Men hem kom vi efter en härlig stund tillsammans och Ronja hade gjort Jervira så fin med flätor i manen.
Dessutom har vi haft hovis här idag så nu går hästarna säkert och snön får gärna komma!
Den här lilla tösen vänder nu mer från rygg till mage hur lätt som helst och det gick fort! 
Vi har varit ute mycket idag och på em tog vi en sväng till Sandören, isen har börjat lägga sig invid land och till olles stora besvikelse såg vi inte en enda fisk.
Å inte någon haj heller som han så gärna ville se😁.
En fin dag som har varit innehållsrik är nu påväg att ta slut och en ny dag ska ta sin början. Jag är så glad  att få vara med om allt och hänga med! Godnatt till er♡