Där luften är fri♡

Hej på dig👋😊
Dagens inlägg är på g fast klockan säger sov nu Ylva.... En trevlig kväll med grannar som gjorde oss sällskap var inte fy skam. Vi har haft en fin dag barnen och jag som började med lång frukost framför Disneydags för att sen följas upp av timmar av utelek. Härligt väder och riktigt varmt när solen kom fram. På eftermiddagen kom Micke hem efter en dag i älgskogen och jag passade på att sticka iväg på en ridtur. Jervira var full av energi och åter igen stack vi iväg efter den nya vägen vid kraftledningen rejält med reflexer på utifall nån älgjägare skulle råka vara i farten. För mig att få komma ut och släppa ansvaret inne en stund och bara kunna koppla av är helt klart ett måste. Bli ett med jervira och följa hennes rytmiska hovslag som dunkar mot marken och spendera tid där luften är fri♡ fri från det mesta faktiskt. Det ni önskar jag er allihopa. 
Jag lovar att just det här gör mig till en bättre människa på alla plan. Prova du också