En helt okej dag!

Hej på er. Nu är det full rulle på snickeriet igen. Det spacklas och slipas för vad som känns som absolut sista gången! Kerstins rum kanske måste få en strykning till men sen är det dags att välja tapeter även där. Det är så mycket spännande som händer nu runtomkring oss så det gäller att hålla huvudet över ytan så vi inte vimsar bort oss. Imorse fick Olle vara på dagis en stund så att jag kunde påbörja baket till moffan som ska ha kalas i helgen. Resten av veckan får han vara hemma och mysa med mig.
Imorse hade vi ett par minusgrader och det var krispigt och vintrigt i luften.
Första laddningen är nu klar och tanken är att jag ska skicka både bullar och saffransmuffins med moffa nu ikväll som han får ta vidare upp till undersåker. Till er som ska dit ni har ju iaf sett bevis på att det var bakat😊. Ifall han serverar annat menar jag🤣. Sträckan hem till hammarn kan ju kräva en bulle eller två!
 
Igår var vi iväg och köpte en skoter och alltså jag trodde att jag hade sett det mesta men när Micke svängde in på Birsta för att hämta upp mig och Kerstin ja då blev jag full i skratt för vacker var den då inte!! Fast Olle tyckte den va fin😂. Dessa tokiga skoteraffärer!
Stolta grabbar!
Ja det var våran dag. Ronja har kommit hem efter en helg hos sin mamma och hon hann nog inte tugga klart sista tuggan av maten innan hon skuttade i stallkläderna och ut det bar. Imorgon kommer Pernilla och det är dags för lektion! Weei så kul!
På återseende, ha det gott♡