När katten säger ja♡

Här har ni mina 2 bäbisar♡ Sotis är namnet på katten som ligger bredvid Kerstin. Hon har verkligen varit som en bebis sen hon var liten. Alltid legat nära en i soffan och sängen samt följt mig som en hund. Det sistnämnda gör hon fortfarande😊. Så kom Olle och helt plötsligt tog han hennes plats som bebis och sotis blev mer än lovligt sur! I veckor vägrade hon att gosa med mig. Och kom Olle i närheten vart ögonen svarta. Så ja sotis kunde verkligen inte ha varit ett bättre namn. Som tur var gick det över även om jag kanske inte är helt förlåten ännu. Men så kom Kerstin och Sotis har inte alls visat samma sida som med Olle utan nu är det snarare tvärtom! Djur är otroliga och ofta ligger hon och liksom vakar över Kerstin eller som nu lägger sin tass över hennes arm♡.
Visst vet ni att det är kanelbullensdag idag? Bäst jag sätter en deg på jäsning så kan vi baka sen Olle och jag♡ ha en fin torsdag♡