Skogen♡♡♡

Hej på er♡
Ja inte blev det så bra som jag skrev igårkväll inte. Hann bara få ihop sängen så fick Micke migrän. Ett sånt där riktigt anfall så både syn och känsel försvinner. Han har då sovit i gästrummet för att få lite lugn och ro och jag och barnen i vår nya säng. Behöver jag säga att jag sovit som en kratta? Orolig för Micke, mata Kerstin och då och då flytta Olle så han inte skulle göra illa Kerstin i sömnen. Dessutom hörde jag varje gång Micke behövde gå på toa när han mådde illa. Migrän måste vara djävulens påfund urs och fy!
Vid nio imorse klädde vi på oss ytterkläder och tog med oss "tantkorgen" och gick till skogen. För hur trött man än är så fylls man på med energi när man är där. Jag hittade lite mera svamp att torka och Olle lekte glatt med pinnar och klättrade på stenar. Micke fick ett par timmars välbehövlig vila och jag slapp säga åt Olle att inte störa pappa. 
Lite bus såklart😊.
Å min tantkorg♡
Mera bus!
Å rensat och klart! Mums va gott att ha i vinter!
Hur ser eran dag ut?
Kram till er♡