En lördag på Åsen.

Hej hej! Å en bra dag är påväg att bli till kväll här i huset på Åsen. Tänkte att jag skulle visa er några av mina köp igår. Så mycket fint som fick följa med hem. Det var kul att fylla år😊
Äntligen nya tallrikar köpta på cervera.
Premiärmaten till lunch😍
Nya favoritmuggar från danska märket broste även dom från cervera.
Ett stycke lampa som antingen får hänga i köket eller i nya vardagsrummet uppe.
Annorlunda men fin tycker jag.
Nya kuddar till soffan i trendig sammet som ger skön höstkänsla köpta på Mio så även lampan och ljuslykta nedan.
Förutom det som jag visat er följde det med en hel del annat bra som jag inte tagit kort på.
Dagen har i övrigt bjudit på en mysig tur med barnvagnen. Flyttat hästarna på nytt bete, förberett inför årets älgjakt,åkt till skogen med älgdragaren,parkerat undan gräsklipparna, ätit middagspizza i indal,tvätt och städ samt nu avslutningsvis lördagsmys i soffan med nybakad äppelkaka♡.
Å en glass förstås!
Sotis ger oss en massa gos även om hon inte riktigt smält att det kommit en Kerstin som hon måste konkurrera med.
Nu ska vi fika♡ vi hörs♡