Kerstin Elise♡

Idag har vårat minsta hjärta namnsdag. Elise är det idag♡ det har vi firat genom att hälsa på jobbet och träffa många fina barn♡. Kerstin fick fina presenter och så fick hon träffa mina gulliga,fina,omtänksamma kollegor. Jag saknar nog jobbet ändå även fast jag njuter till 110% av att vara hemma. 
Lite höstpiff ute har vi också hunnit med mitt i stormen som viner utanför. Olles hoppborg har blåst på andra sidan bäcken fast att jag tänkte till och ankrade den i studdsmattan. 
Ljung=höst.
Igår bad=sommar😊 livets kontraster ♡.
Årets sista bad fick bli igår, nöjd pojke och glad mamma.
Kerstin ville också båda men hon får allt vänta.
En fin bild på himlen får avsluta dagens inlägg. Nu väntar jag på att min bästa vän ska komma hit för ikväll ska vi äta gott och gå på spa♡
Kram och var rädd om dig.