Men idag är det bättre!

Hej på dig! Efter att ha varit riktigt ur jängorna ett par dagar så är jag nästan tillbaka till mitt vanliga jag. Det har varit otroligt mycket känslor som passerat mig alltifrån sorg till tacksamhet till glädje och till absoluta känslan av maktlöshet. Men idag efter några extra timmars sömn och en mysig frukost tillsammans kändes det bättre. Vi bestämde oss för att åka till stan och köpa en ny utelampa eftersom vi inte har haft någon här på vårat nya hus. Just nu håller Micke på att montera den så vi får lite ljus. Det är ju riktigt mörkt nu på kvällarna. Jag var in på lager 157 och köpte mig två par nya jeans för presentkortet jag fick i julklapp. Två tröjor till Olle samt lite strumpor och vantar fick följa med hem och ändå behövde jag inte lägga till så många hundra utöver presentkortet. Eftermiddagen spenderade vi på Leos Lekland till Olles stora glädje och vet ni han skötte sig riktigt bra så det var roligt att vara där. Ronja gjorde det så himla bra som höll koll mest hela tiden. Lyckat var också att hennes lillasyster Lovisa var där så dom kunde leka tillsammans.
 
 Full fart i rutchkanorna!
Mina inköp på lager 157😊.
Så skönt att ha haft en bättre dag. Dessutom ringde Lisa och bjöd hem oss till dom imorgon på lunch och lek. Ja tack svarade jag innan hon avslutat sin mening. Så otroligt tacksam!
Hoppas ni som känner igen er i mitt inlägg får lite ny energi♡.